Στόχος μας είναι να κάνουμε πάντα το καλύτερο δυνατό για εσάς, παρέχοντας σας προϊόντα και υπηρεσίες που σας ικανοποιούν στο απόλυτο. Αν ωστόσο, υπάρχει κάτι για το οποίο δεν μείνατε ευχαριστημένοι μαζί μας, είναι σημαντικό για μας να το γνωρίζουμε.
Η διαδικασία για να υποβάλετε ένα παράπονο ή αίτημα στην Υδρόγειο Ασφαλιστική είναι απλή. Η Υπηρεσία Παραπόνων μας είναι πάντα έτοιμη να καταγράψει και επεξεργαστεί το πρόβλημά σας με τρόπο δίκαιο, διαφανή και αποτελεσματικό.

Πώς να υποβάλω το παράπονό μου;

Η διαδικασία είναι απλή.

Συμπληρώστε εδώ την ηλεκτρονική Φόρμα Παραπόνου.

Εναλλακτικά, μπορείτε να εκτυπώσετε το Φόρμα εδώ και αφού τη συμπληρώσετε να μας την αποστείλετε:

  • Με τηλεομοιοτυπία (φαξ) στον αριθμό 210 9590048
  • Με συστημένη επιστολή στην ταχυδρομική διεύθυνση:
    ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    Λεωφ. Συγγρού 254-258, 176 72
    Καλλιθέα Αττικής
  • Αυτοπροσώπως στην Υπηρεσία Αιτιάσεων/Παραπόνων στα Κεντρικά Γραφεία της Εταιρείας (ανωτέρω διεύθυνση) και στα Υποκαταστήματα και Γραφεία της Εταιρείας (βλ. λίστα εδώ)
  • Τηλεφωνική επικοινωνία με την Υπηρεσία Αιτιάσεων/Παραπόνων της Εταιρείας : στον τηλεφωνικό αριθμό 210 9477260 (Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή, 08:00 – 15:45).

 

Τι θα σας ζητήσουμε να μας πείτε:

Με όποιο τρόπο και αν επιλέξετε να μας γνωστοποιήσετε το θέμα σας, είναι σημαντικό για μας να έχουμε επαρκείς πληροφορίες για να μπορέσουμε να το διερευνήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Παρακαλούμε πολύ μην παραλείψετε να αναφέρετε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένα:

  • Τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας σας.
  • Αν είστε πελάτης, συνεργάτης μας ή τρίτος ζημιωθείς.
  • Τι αφορά το παράπονό σας (παρακαλούμε σημειώστε όσο το δυνατόν πιο αναλυτικά γεγονότα, ημερομηνίες, εμπλεκόμενα πρόσωπα, τι είδους υπηρεσίες αναμένατε, κτλ.)
    και πώς θα θέλατε να το επιλύσουμε.

Μπορείτε ακόμη να μας επισυνάψετε τυχόν έγγραφα / φωτογραφίες / άλλα υποστηρικτικά στοιχεία που θα θέλατε να λάβουμε υπόψη μας.

Πώς θα διαχειριστείτε το παράπονό μου;

Με την υποβολή του παραπόνου σας θα λάβετε Απόδειξη Παραλαβής στην οποία θα σας δοθούν αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τη διαδικασία εξέτασης που θα ακολουθηθεί, την αναμενόμενη προθεσμία ολοκλήρωσης της διαδικασίας, στοιχεία επικοινωνίας με το αρμόδιο πρόσωπο που χειρίζεται το θέμα σας και άλλες σχετικές πληροφορίες.

Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι η Εταιρεία μας θα καταβάλει κάθε προσπάθεια να διερευνήσει το θέμα σας διεξοδικά, δίκαια και αμερόληπτα και να σας απαντήσει το συντομότερο δυνατό. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων η απάντηση αυτή θα έλθει εντός 5 -30 ημερών από την ημερομηνία υποβολής του παραπόνου σας.
Εάν, για οποιοδήποτε λόγο, το θέμα σας χρήζει περαιτέρω διερεύνησης,θα σας ενημερώσουμε εγγράφως σχετικά, ενημερώνοντάς σας για τον επιπλέον χρόνο που χρειαζόμαστε για την τελική μας απάντηση, που σε κάθε περίπτωση δεν πρόκειται να ξεπερνά τις 50 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής του παραπόνου.

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η ενεργοποίηση του μηχανισμού διαχείρισης παραπόνων της εταιρείας δεν διακόπτει την παραγραφή των εννόμων αξιώσεών σας.

Και αν δεν μείνω ικανοποιημένος;

Θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να δώσουμε μία επιθυμητή λύση στο θέμα σας. Αν, ωστόσο, μετά την τελική μας απάντηση, δεν μείνετε ικανοποιημένος /η, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε στις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή.
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική θα σας παράσχει όλες τις σχετικές πληροφορίες εγγράφως κατά τη διαδικασία εξέτασης του παραπόνου σας.