Υπηρεσία Φροντίδας Επισκευής Οχήματος

Φροντίζουμε εσάς και το αυτοκίνητό σας όταν το απρόοπτο συμβεί.

Η υπηρεσία «Φροντίδα Επισκευής Οχήματος» δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους μας – δικαιούχους αποζημίωσης- , σε περίπτωση ατυχήματος για το οποίο δεν υπάρχει ευθύνη τους, να επισκευάσουν το όχημά τους άμεσα και χωρίς κόστος σε ένα από τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία συνεργεία της περιοχής τους, απολαμβάνοντας υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και σειρά προνομίων.

Τα προνόμια της υπηρεσίας:

  • Πρόσβαση σε δίκτυο επιλεγμένων συνεργείων πανελλαδικά.
  • Δυνατότητα μεταφοράς του οχήματός σας προς και από το συνεργείο.
  • Επισκευή του οχήματος χωρίς εμπλοκή σας σε χρονοβόρες διαδικασίες.
  • Απαλλαγή από την ανάγκη εκταμίευσης χρημάτων.
  • Δυνατότητα παροχής αυτοκινήτου αντικατάστασης.
  • Εγγύηση ποιότητας εργασιών και ανταλλακτικών από το συνεργείο.
  • Καθαρισμός αυτοκίνητου πριν από την παράδοση.
  • Τεχνικός έλεγχος του οχήματος (παρέχεται από ορισμένα συνεργεία).

Συχνές Ερωτήσεις

Με ποια κριτήρια επιλέγει η Υδρόγειος Ασφαλιστική τα συνεργαζόμενα συνεργεία;

Στα συνεργεία συμπεριλαμβάνονται αντιπροσωπείες εταιρειών αυτοκινήτων καθώς και ανεξάρτητα συνεργεία που πληρούν τις πιο σύγχρονες τεχνικές και ποιοτικές προδιαγραφές επισκευής οχήματος.

Πότε κάνω χρήση της νέας υπηρεσίας;

Η υπηρεσία μπορεί να αξιοποιηθεί μετά από ατύχημα για το οποίο δεν υπάρχει ευθύνη του οδηγού του ασφαλισμένου οχήματος, η δε διεκπεραίωση γίνεται στο πλαίσιο του Φιλικού Διακανονισμού και μόνο μετά την αποδοχή ευθύνης της ασφαλιστικής εταιρείας του υπαίτιου. Επίσης είναι δυνατή η χρήση της υπηρεσίας από τους ασφαλισμένους μας για καλύψεις που περιλαμβάνονται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους, όπως Ιδίων Ζημιών, Πυρός κ.λπ.

H υπηρεσία μπορεί τέλος να αξιοποιηθεί και από τρίτους δικαιούχους αποζημίωσης από την εταιρεία μας.

Πώς ενημερώνομαι για τα πλησιέστερα συνεργαζόμενα συνεργεία της περιοχής μου;

Οι ασφαλισμένοι μας μπορούν να απευθύνονται στο Τηλεφωνικό Κέντρο Αποζημιώσεων Οχημάτων της Υδρογείου (Αθήνα: 210 9477222, Θεσσαλονίκη: 2310 497970) ή στον ασφαλιστικό τους σύμβουλο. Μπορούν επίσης να κάνουν εύκολη Εύρεση Συνεργείου στην περιοχή τους από την ιστοσελίδα μας, εδώ, ή μέσω του My Ydrogios App.

Τι είδους ζημιές αναλαμβάνουν τα συνεργαζόμενα συνεργεία;

Τα συνεργεία μας εξυπηρετούν τόσο επιβατικά ΙΧ όσο και φορτηγά ΙΧ (έως 17 ίππους) και μοτοσυκλέτες. Αναλαμβάνουν όλες τις ζημιές που θα προκύψουν στο όχημα συνεπεία του ατυχήματος καθώς και ζημιές από Φωτιά, Καιρικά Φαινόμενα, Ίδιες Ζημιές, κ.α., εφόσον οι σχετικές καλύψεις περιλαμβάνονται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Πότε παρέχεται αυτοκίνητο αντικατάστασης. Παρέχεται από όλα τα συνεργεία;

Το αυτοκίνητο αντικατάστασης παρέχεται από όλα τα συνεργαζόμενα συνεργεία του δικτύου μας, για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η επισκευή του οχήματός σας, εφόσον για αυτή απαιτούνται πάνω από 3 (τρεις) εργάσιμες ημέρες.

Τι πρέπει να κάνω στον τόπο του ατυχήματος έτσι ώστε άμεσα και χωρίς αναμονές να προχωρήσω στην αποκατάσταση της ζημιάς του οχήματός μου;

Στον τόπο του ατυχήματος, φροντίστε να καλέσετε αμέσως την Φροντίδα Ατυχήματος η οποία, μεταξύ άλλων, θα σας βοηθήσει να συνυπογράψετε με τον άλλο εμπλεκόμενο οδηγό το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού. Στη συνέχεια, σε συνεννόηση με το τηλεφωνικό μας κέντρο (Αθήνα: 210 9477222, Θεσσαλονίκη: 2310 497970) μπορείτε άμεσα να αποταθείτε σε ένα από τα πλησιέστερα στην περιοχή σας συνεργεία του δικτύου μας.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία όταν έχω υπαιτιότητα για το ατύχημα;

Στην περίπτωση αυτή και εφόσον δεν έχετε κάλυψη Ιδίων Ζημιών στο ασφαλιστήριό σας, η Υδρόγειος Ασφαλιστική δεν έχει υποχρέωση καταβολής αποζημίωσης. Ωστόσο, μπορείτε και πάλι να αποταθείτε σε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία, απολαμβάνοντας τα περισσότερα από τα προνόμια που παρέχει η υπηρεσία, σε απευθείας συνεννόηση μαζί του για την καταβολή του κόστους της επισκευής.